مجله دانشمند

مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 کتابخانه دیجیتال آیت‌الله جوادی‌آملی در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم عرضه شده است.

به گزارش سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، مهدی حسین تبار کارشناس سایت و ارتباطات مرکز بین‌المللی نشر اسراء با معرفی نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال تصریح کرد: کتابخانه دیجیتال نرم‌افزاری است که تمام آثار مکتوب آیت‌الله جوادی‌آملی را به‌صورت متن کامل در خود گنجانده است.

وی افزود: 125 کتاب نفیس آیت‌الله جوادی‌آملی در قالب موضوعات فقه، تفسیر، عترت پژوهی، فلسفه، عرفان، کلام و اخلاق اسلامی در نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال عرضه شده است.

کارشناس سایت و ارتباطات مرکز بین‌المللی نشر اسراء، با بیان امکانات نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال عنوان کرد: این نرم‌افزار امکان جستجوی پیشرفته در متن و فهرست کتب با امکان تعیین دامنه را داراست.

حسین تبار فهرست آیات و امکان انتقال از آیه به متن کتب، فهرست روایات و امکان انتقال از روایت به متن کتب، فهرست کلمات و امکان انتقال از آن به متن کتب را از دیگر امکانات نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال اسراء برشمرد.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار از امکانات پژوهشی مانند حاشیه‌نویسی، علامت‌گذاری، نمایه‌زنی، رنگی کردن متن، یادداشت‌برداری و امکان انتقال اطلاعات به یادداشت و استفاده از آن در یادداشت‌های فضای چاپ و نمایه نیز برخوردار است.

کارشناس سایت و ارتباطات مرکز بین‌المللی نشر اسراء در پایان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به این اثر می‌توانند در زمان نمایشگاه به غرفه اسراء مراجعه کرده و با تخفیف 50 درصدی این نرم‌افزار را تهیه کنند، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را به شماره 30001182 واحد ارتباط مرکز بین‌المللی نشر اسراء ارسال کنند. /ق پ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:کتابخانه دیجیتال آیت‌الله جوادی‌آملی عرضه شد, ] [ 10:30 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب